Nowości kempingowe marki Hymer

Producent kamperów i przyczep kempingowych Hymer zaprezentował 3 nowe produkty: kamper półzintegrowany Hymer MasterLine T 780, kamper w nadwoziu samochodu dostawczego Hymer Free 540 i nowatorską przyczepę kempingową Eriba Nova 590. Marka Hymer istnieje na rynku od 1957 roku i jest producentem pojazdów kempingowych i przyczep klasy premium. Przyczepy są sprzedawane pod marką Eriba, a kampery pod własną Hymer. Do grupy Erwin Hymer należą także inni producenci, tacy jak: Buccaneer, Bürstner, Carado, Crosscamp, Compass, Dethleffs, Elddis, Eriba, Etrusco, Niesmann + Bischoff, Laika, LMC, Sunlight i Xplore.

Hymer MasterLine T 780

W kwietniu 2019 roku Hymer GmbH & Co.KG po raz pierwszy zaprezentował swoją flagową linię B-Class MasterLine, wyznaczając tym samym nowe standardy w segmencie zintegrowanych kamperów premium. Zintegrowane kampery charakteryzują się teraz czterema różnymi układami z wysokiej jakości przestronnym wnętrzem. Aby sprostać wymaganiom rynku i oczekiwaniom klientów, producent po raz pierwszy prezentuje model MasterLine jako wariant półzintegrowany (czyli z kabiną samochodu dostawczego). Samochód oparty jest na samochodzie Mercedes Sprinter z ramą Hymer SLC, dzięki czemu charakteryzuje się niską masą i atrakcyjną ceną. Samochód ten łączy zalety prowadzenia mniejszego samochodu półzintegrowanego, z przestronnością pełnej integry.

Półzintegrowany pojazd urzeka sportowym, ekskluzywnym wyglądem, który podkreśla oryginalna kabina Mercedes-Benz Sprinter. Płaska, aerodynamiczna część dachowa ​​w kształcie litery T, nie tylko zapewnia pojazdowi stabilne zachowanie podczas jazdy, ale także pozytywnie wpływa na zużycie paliwa. Z kolei zgrabnym wykończeniem pojazdu jest typowy dla serii MasterLine tył 3D GRP. Zastosowano charakterystyczny dla Hymera zintegrowany element z tylnym oświetleniem i samonośną część garażową ze sportowym dyfuzorem.

Automatyczna skrzynia biegów o 9 przełożeniach

Samochód opiera się na sprawdzonym połączeniu Mercedesa Sprintera z opcjonalnym silnikiem wysokoprężnym o mocy 177 KM i podwoziem Hymer SLC. W połączeniu z 6-biegową manualną skrzynią biegów lub dostępnym 9-biegowym automatem zapewnia to uzyskanie komfortowej prędkości podróżnej. Przyczynia się to także do zwiększenia komfortu jazdy i obniżenia poziomu hałasu, a także obniża zużycie paliwa. Jednocześnie cała gama systemów wspomagających kierowanie przyczynia się do większego bezpieczeństwa. Dostępny jest standardowy aktywny asystent hamowania lub opcjonalny aktywny asystent odległości DISTRONIC. Można także zamówić opcjonalne systemy wspomagania oparte na kamerach, jak aktywne ostrzeganie o opuszczeniu pasa ruchu lub asystent świateł drogowych. W przestronnej podwójnej podłodze jest wystarczająco dużo miejsca na wszystkie elementy techniczne. Zamontowano tam zbiorniki świeżej wody i ścieków oraz instalacje elektryczne. Duży bagażnik z dostępem od wewnątrz oraz garaż o ładowności do 450 kg oferują jeszcze więcej miejsca na bagaż i sprzęt kempingowy.

Wnętrze

Wewnątrz szerokość aż 2,35 metra daje szczególne poczucie przestrzeni, które znane jest z integry MasterLine klasy B. Wolna od schodów podłoga w części dziennej biegnie przez całe wnętrze od kabiny do części sypialnej. Oznacza to, że wysokość wnętrza wynosząca aż 1,98 metra wewnątrz pojazdu jest zachowana na całej długości samochodu. Uwagę zwraca także przestronna kuchnia z dużą powierzchnią roboczą blatu oraz luksusowa łazienka z obszerną kabiną prysznicową o wysokości 1,94 metra. Część dzienną można oddzielić od sypialni, w której umieszczono wygodne, ponad dwumetrowe i szerokie na prawie 90 cm pojedyncze łóżka. Jasna aranżacja mebli z elementami nowoczesnej matowej bieli i ciemniejszych akcentach kolorystycznych, tworzy ciepłą kompozycję kolorystyczną w salonie, łazience i kuchni. Wielopoziomowe oświetlenie wnętrza z możliwością ściemniania w szafkach pod sufitem, pod blatem kuchennym i nad podłogą również przyczynia się do dobrego samopoczucia na pokładzie kampera. Kamper Hymer MasterLine T 780 jest dostępny już od lipca 2020 r.

Hymer Free 540 “Blue Evolution”

Marka Hymer rozszerza gamę modeli o kolejną edycję samochodu kempingowego: Free 540 „Blue Evolution”. W ten sposób firma reaguje na wielki sukces ostatniej edycji „Blue Evolution”. Sportowy, nowoczesny, dwukolorowy design w metalizowanym kolorze burzowego błękitu z czarnym podnoszonym dachem, oparty na Fiacie Ducato przyciąga wzrok. Dzięki nowemu systemowi multimedialnemu Fiata, w tym 7-calowemu wyświetlaczowi z nawigacją i zintegrowanemu mocowaniu fotelika dziecięcego ISOFIX, model ten zawiera również elementy wyposażenia dostosowane do najnowszych wymagań rynku.

Kierując się pragnieniem przygody i niezależności, coraz więcej osób odkrywa dla siebie ten sposób spędzania urlopu. Tym bardziej z uwagi na epidemię koronawirusa wyjazdy samochodem kempingowym dają możliwość większej izolacji od dużych skupisk ludzi. Przyciąga to zatem nowych zainteresowanych tą formą turystki. Hymer Free 540 „Blue Evolution”, dzięki najnowocześniejszemu wyposażeniu i długości pojazdu wynoszącej zaledwie 5,41 metra jest idealnym towarzyszem podróży dla wszystkich pragnących dopiero rozpocząć przygodę z kamperem.

Z zewnątrz

Z zewnątrz w wyglądzie pojazdu dominuje tytułowy lakier metalizowany w kolorze burzowo-niebieskim. Matowe czarne 16-calowe aluminiowe felgi i lśniąca czarna osłona chłodnicy nadają mu sportowy wygląd. Podnoszony dach, również w kolorze czarnym, stanowi dopełnienie nowoczesnego wyglądu zewnętrznego. Dzięki temu, pomimo kompaktowego układu Hymer Free 540 pozwala na umieszczenie aż czterech łóżek. Tempomat, światła do jazdy dziennej LED i światła przeciwmgielne zapewniają dodatkowy komfort jazdy. Duży 90-litrowy zbiornik oleju napędowego zapewnia także bardzo duży zasięg samochodu. Ponadto Hymer Free 540 „Blue Evolution” ma również do zaoferowania kilka technicznych nowości. Dzięki nowemu systemowi multimedialnemu Fiata, można teraz planować podróż z pomocą systemu nawigacji z 7-calowym ekranem dotykowym. Kompatybilność z Apple CarPlay umożliwia również kierowcy bezpieczne i łatwe obsługiwanie funkcji smartfona podczas jazdy. Zintegrowana kamera cofania ułatwia również manewrowanie na kempingach.

Wnętrze

Wnętrze specjalnej edycji „Blue Evolution” ma delikatne, srebrne wykończenie w połączeniu z białymi szafkami. Dwukolorowa szara tapicerka i dopasowana kolorystycznie podłoga „Evolution” o wyglądzie drewna tworzą nowoczesną całość. Niebieskie poduszki doskonale komponują się z kolorem nadwozia pojazdu i tworzą subtelne akcenty kolorystyczne w części dziennej. Praktyczna kieszeń na przybory kuchenne w obszarze wejściowym uzupełnia wnętrze o dodatkową przestrzeń do przechowywania. Strefę dzienną samochodu można również wygodnie przedłużyć na zewnątrz dzięki dołączonej markizie w kolorze antracytu. Specjalny model Hymer Free 540 „Blue Evolution” będzie dostępny od jesieni 2020 roku.

Przyczepa Eriba Nova 590

Od teraz przyczepa kempingowa Eriba Nova 590 jest dostępna w dwóch liniach wyposażenia „Trend” i „Ambience”. Popularną serię Nova charakteryzuje innowacyjna technologia konstrukcji CLIMADUR o najlepszych właściwościach izolacyjnych oraz typowy dla Nova zaokrąglony kształt.

Plan wnętrza przyczepy Eriba Nova 590 zachwyca przestronnością. W kuchni umieszczono dodatkowe miejsce do przechowywania i wydzielono miejsce na ekspres do kawy. W części dziennej wygospodarowano miejsce na 32 calowy telewizor. Łóżko zamontowane jest w poprzek przyczepy, co umożliwia wydzielenie wygodnego przejścia do tylnej części przyczepy. Producent z tyłu przyczepy zastosował ciekawy układ z oddzielną, przestronną łazienką z wydzielonym komfortowym prysznicem i oddzieloną toaletą chemiczną. Przyczepę wyposażono także w przytulną część wypoczynkową umieszczoną z przodu.

Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *