MotoryzacjaNajważniejszeWiadomości

SKODA OCTAVIA SPORTLINE dołącza do oferty

Skoda Octavia dostępna będzie po raz pierwszy w dynamicznej wersji SPORTLINE. Wyróżniają ją m.in. czarne elementy nadwozia, trójramienna wielofunkcyjna sportowa kierownica, a także sportowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami i tapicerką ThermoFlux. ŠKODĘ OCTAVIA SPORTLINE w wersji Liftback i Combi można zamówić z opcjonalnym zawieszeniem adaptacyjnym DCC i innowacyjnymi systemami wspomagania. Szeroka gama jednostek napędowych obejmuje silniki wysokoprężne, benzynowe a także hybrydę typu plug-in oraz technologię miękkiej hybrydy.

Nadwozie nowej ŠKODY OCTAVIA SPORTLINE, wariantu dostępnego po raz pierwszy dla tego modelu, definiują czarne elementy charakterystyczne dla gamy SPORTLINE. Dynamiczny przedni spojler, obramowanie osłony chłodnicy i napis ŠKODA na pokrywie bagażnika wykończone są w błyszczącej czerni. Połyskujący czarny tylny dyfuzor posiada chromowane elementy ozdobne. Czarny tylny spojler występuje zarówno w wersji Combi, jak i Liftback. Standardowe wyposażenie ŠKODY OCTAVIA SPORTLINE obejmuje 18-calowe obręcze kół Vega AERO Pulsar z polerowanym czarnym wykończeniem. Opcjonalnie dostępne są, wyłącznie dla modelu SPORTLINE, 19-calowe czarne, polerowane obręcze Taurus.

Szeroka gama silników z napędem 4×4 lub na przednie koła

SKODA OCTAVIA SPORTLINE jest dostępna z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi. Dostępne są także napędy hybrydowe typu plug-in oraz z technologią miękkiej hybrydy. Kierowcy będą mogli wybrać spośród napędów na obie lub na przednią oś. Gama silników zaczyna się od 110 kW (150 KM) a zamyka ją opcja iV o mocy 150 kW (204 KM). Jednostkę 1.5 TSI o mocy 110 kW (150 KM) można zamówić także z opcjonalną 7-biegową skrzynią DSG w technologii mild hybrid. Wariant z silnikiem 2.0 TSI o mocy 140 kW (190 KM) posiada przekładnię DSG i napęd na obie osie. Modele z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oferują moc 110 kW (150 KM) z opcjonalną skrzynią DSG i napędem 4×4 oraz 147 kW (200 KM) z napędem na cztery koła oraz przekładnią DSG w standardzie. OCTAVIA iV SPORTLINE z napędem hybrydowym typu plug-in zapewnia moc 150 kW (204 KM).

Opcjonalna zawieszenie adaptacyjne DCC podkreśla zindywidualizowany charakter jazdy oraz oferuje 15 ustawień od komfortowych po sportowe. Systemy bezpieczeństwa dostępne jako opcja obejmują proaktywny system ochrony pasażerów Crew Protect Assist z funkcją ochrony podczas dachowania oraz także innowacyjne systemy wspomagające. Zastosowano system antykolizyjny Collision Avoidance Assist i asystent skrętu Turn Assist,. Dodatkowo dostępna jest także nowa centralna poduszka powietrzna między przednimi fotelami.

Wnętrze ze sportowymi fotelami i trójramienną sportową kierownicą

Wnętrze ŠKODY OCTAVIA SPORTLINE zostało zainspirowane najwyższym poziomem wykończenia Style. Obejmuje ono wykończenie deski rozdzielczej z materiału oraz listwy ozdobne wykończone błyszczącą czernią przypominającą lakier fortepianowy. Sportowe fotele mają zintegrowane zagłówki i są również wyposażone w wyjątkowo przewiewną tapicerkę ThermoFlux. Wielofunkcyjna sportowa kierownica ma trzy ramiona i ozdobny emblemat SPORTLINE, a na progach przednich drzwi znajduje się napis OCTAVIA.

Nowa ŠKODA OCTAVIA SPORTLINE poszerzyła bogatą ofertę marki. Obecnie kierowcy mogą wybrać, oprócz wariantu klasycznego i SPORTLINE, także usportowioną wersję RS lub wersję SCOUT o uterenowionym charakterze. Ponadto dla modelu dostępny jest szeroki wybór napędów. Począwszy od najnowszej generacji silników EVO zarówno wysokoprężnych, jak i benzynowych po napędy hybrydowe typu plug-in czy mild hybrid.

Informacja prasowa

Pozostałe wiadomości tutaj


Jeśli podoba Ci się Overdrive i to co robimy, to możesz nas wspierać za pośrednictwem serwisu PATRONITE. Uzyskasz dostęp do dodatkowych materiałów i atrakcji. Dla wspierających fanów przewidujemy między innymi: dostęp do zamkniętej grupy na facebooku, własny blog na naszej stronie, gadżety, możliwość spotkania z naszą redakcją, uczestniczenie w testach. Zapraszamy zatem na nasz profil na PATRONITE.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *