MotoryzacjaNajważniejszeWiadomości

Mazda MX-5 2022

Pod względem wizualnym Mazda MX-5 po zmianach modelowych na 2022 r. pozostaje wierna swojej słynnej stylistyce Kodo. MX-5 zachowuje swój energiczny styl. Jest jeszcze pewniejsza w prowadzeniu w zakrętach dzięki nowej, unikatowej technologii o nazwie Kinematic Posture Control (KPC). Po ponad trzech dekadach i 1,1 mln sprzedanych egzemplarzy Mazda MX-5 cieszy się wciąż niesłabnącą popularnością.

Mazda MX-5 2022
Ewolucja

Nie bez powodu: ulubiony roadster świata ewoluował na przestrzeni lat w zapierającym dech w piersiach stylu, pozostając zawsze wiernym filozofii Jinba-Ittai, która spaja kierowcę i samochód w idealnej harmonii. Najnowsza edycja wyróżnia się jeszcze bardziej stabilnym prowadzeniem w zakrętach dzięki zastosowaniu nowej, unikatowej technologii.

Mazda MX-5 2022
Układ Kinematic Posture Control (K

Układ Kinematic Posture Control (KPC), oferowany wyłącznie w MX-5 po zmianach modelowych 2022, zwiększa pewność i komfort jazdy. Zarówno podczas przejażdżki po krętych bocznych drogach, jak i podczas prowadzenia MX-5 na torze wyścigowym. KPC wykorzystuje chwilowe ingerencje układu hamulcowego, aby zwiększyć stabilność tylnego zawieszenia oraz ograniczyć przechyły nadwozia podczas pokonywania zakrętów. Układ poprawia charakterystyczne „przyklejenie” MX-5 do drogi – zwłaszcza przy maksymalnym wykorzystaniu potencjału samochodu.

Mazda MX-5 2022
Stylistyka

Pod względem stylistyki Mazda MX-5 2022 dodaje kilka nowych opcji kolorystycznych. Zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz najnowszej wersji swojego kultowego, nagrodzonego nagrodą World Car Design of the Year samochodu sportowego. Obejmują one nowe, olśniewające wykończenie nadwozia lakierem Platinum Quartz Metallic, wnętrze w odważnym kolorze Terracotta z wyjątkowo gładką skórą Nappa oraz miękki dach typu soft top w wyrafinowanym, granatowym odcieniu.

Napęd bez zmian

Co się nie zmieniło? Wszystkie zalety innowacyjnej, lekkiej konstrukcji i doskonałego wyważenia MX-5. A także wolnossące silniki Skyactiv-G (spełniające normę Euro 6d bez filtra cząstek stałych), współpracujące z doskonale działającą manualną skrzynią. Nie zmieniła się także pewność prowadzenia dzięki szerokiej gamie dostępnych technologii i-Activsense, wspomagających kierowcę.

Informacja prasowa

Pozostałe wiadomości tutaj


Jeśli podoba Ci się Overdrive i to co robimy, to możesz nas wspierać za pośrednictwem serwisu PATRONITE. Uzyskasz dostęp do dodatkowych materiałów i atrakcji. Dla wspierających fanów przewidujemy między innymi: dostęp do zamkniętej grupy na facebooku, własny blog na naszej stronie, gadżety, możliwość spotkania z naszą redakcją, a także uczestniczenie w testach. Zapraszamy zatem na nasz profil na PATRONITE.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *