Alfa Romeo Giulia i Stelvio ESTREMA
Alfa Romeo prezentuje serię specjalną Giulia i Stelvio „ESTREMA” w Hinwil, w siedzibie zespołu Alfa Romeo F1 Team. Pierwsza globalna seria specjalna „ESTREMA” oferuje elementy wyposażenia, które plasują ją na szczycie gamy. Jej oficjalny debiut miał miejsce w siedzibie Alfa Romeo F1 Team w szwajcarskim Hinwil. Tam, z dala od świateł reflektorów, Alfa Romeo i Sauber nieprzerwanie prowadzą współpracę opierającą się na wymianie know-how. Wszystko w poszukiwaniu jak najlepszych osiągów oraz innowacyjnych zrównoważonych technologii.
Alfa Romeo Giulia i Stelvio „ESTREMA”: rozwiązania techniczne i sportowy charakter
Debiut Giulii i Stelvio MY22 „ESTREMA” to kolejny krok w sportowym DNA marki. „ESTREMA”, pierwsza seria specjalna sprzedawana na całym świecie, to połączenie wyrafinowanych rozwiązań technicznych i przyjemności z jazdy. Nowa strategia gamy Alfy Romeo opiera się teraz na prostocie. Główne wersje wyposażenia – Super i Ti – mają jasno określone specyfikacje zaspakajające potrzeby wymagających klientów. Dwie wersje z czarnymi i ciemnymi elementami wykończenia – Sprint i Veloce – podkreślają sportowy charakter marki. „ESTREMA” pozycjonuje się zaś na szczycie gamy, stanowiąc ukłon w stronę super sportowej wersji Quadrifoglio.
Model jest przeznaczony dla klientów określanych często mianem „purystów motoryzacji”. Cały czas poszukują oni emocji związanych z jazdą. To klient koneser, który mniejszą wagę przywiązuje do muskularnej sylwetki pojazdu, ale zwraca uwagę na rozwiązania techniczne zapewniające równowagę i wyjątkową dynamikę jazdy. Nowe aktywne zawieszenie jest oferowane w standardzie. Dzięki możliwości dostosowania się do warunków i stylu jazdy, zwiększa ono komfort podróżowania, bez uszczerbku dla przyjemności jazdy oferowanej przez sportowy samochód.
System sterowania „Alfa Active Suspension” kontroluje zawieszenie i amortyzatory, stale współpracując z CDC (Chassis Domain Control) i DNA, kalibrując swoje działania w zależności od wybranego trybu. W standardzie również, w modelu „ESTREMA” występuje mechaniczny samoblokujący mechanizm różnicowy. Gwarantuje on wysoką stabilność i kontrolę w każdych warunkach przyczepności. Rozdziela także moment obrotowy i napęd również podczas wychodzenia z zakrętów oraz przy dużych prędkościach i przyspieszeniach.
Design
Zarówno patrząc z zewnątrz, jak i po wejściu do środka, na pierwszy plan wysuwa się sportowy charakter samochodu. Jest to zasługą między innymi szerokiego zastosowania włókna węglowego. Na zewnątrz z włókna węglowego wykonano obudowy lusterek oraz „trilobo” z przodu maski. W ciemnych odcieniach utrzymany jest także specjalny emblemat „ESTREMA” na zderzaku. Ciemne są także obręcze kół – 19- calowe w modelu Giulia i 21-calowe w modelu Stelvio – oraz zaciski hamulcowe.
Ten sam silny, sportowy charakter można zaobserwować także wewnątrz, gdzie zastosowano elementy wykończeniowe z włókna węglowego i siedzenia z Alcantary®. Kontrastujące czerwone przeszycia i skórzane wstawki podkreślają ekskluzywność i sportowy wygląd deski rozdzielczej, foteli i kierownicy.
Giulia i Stelvio „ESTREMA” wyposażono w silniki 2.0 Turbo Benzyna o mocy 280 KM lub 2.2 Turbo Diesel o mocy 210 KM. Oba silniki zestawiono z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów i napędem na wszystkie koła Q4. Całość uzupełnia również system audio z 14 głośnikami firmy Harman Kardon.
Informacja prasowa
Pozostałe wiadomości tutaj
Jeśli podoba Ci się Overdrive i to co robimy, to możesz nas wspierać za pośrednictwem serwisu PATRONITE. Uzyskasz dostęp do dodatkowych materiałów i atrakcji. Dla wspierających fanów przewidujemy między innymi: dostęp do zamkniętej grupy na facebooku, własny blog na naszej stronie, gadżety, możliwość spotkania z naszą redakcją, a także uczestniczenie w testach. Zapraszamy zatem na nasz profil na PATRONITE.