Alfa Romeo Giulia i Stelvio po liftingu
Alfa Romeo kolejny raz modyfikuje swoje najlepiej sprzedające się modele: Giulia i Stelvio. W oczy rzucają się nowe przednie światła, które – podobnie jak w modelu Tonale – mają teraz układ „3+3”. To wyraźne nawiązanie do modeli historycznych, takich jak Alfa Romeo SZ Zagato, czy choćby bardzo popularna 159. Moduły świateł zawierają światła dzienne oraz dynamiczne kierunkowskazy. Wykorzystanie technologii LED pozwoliło na zastosowanie systemu regulacji świateł mijania w zależności od prędkości i warunków na drodze, oraz systemu wykrywającego ruch przy słabym oświetleniu, co pozwala uniknąć oślepiania.
Zmieniono też cyfrowy zestaw zegarów i ekran centralny. Nowy ma przekątną 12,3” i – podobno – bardziej intuicyjną obsługę. Z kolei same zegary można skonfigurować w kilku trybach. Najciekawszym z nich wydaje się Heritage, inspirowany klasycznymi wskaźnikami z lat 60-tych.
Nowe są także poziomy wyposażenia. Dwa główne to Super (podstawowy) i bardziej usportowiony Ti. Do pierwszego można dobrać pakiet Sprint, a do wyższego Ti – pakiet Veloce. Pierwsze serie samochodów będą dostępne ze specjalnym pakietem Competizione, wyróżniającym się specjalnym, matowym lakierem Moon Light oraz czerwonymi zaciskami. Do tego felgi 21” i audio Harman/Kardon oraz sportowe fotele z czerwonymi przeszyciami. Nie wprowadzono natomiast nowych jednostek napędowych. Do wyboru są zatem nadal silniki diesla i benzynowe o mocach od 160 KM (podstawowy diesel) do 280 KM (najmocniejsza benzyna).
BŁ
Pozostałe wiadomości tutaj
Jeśli podoba Ci się Overdrive i to co robimy, to możesz nas wspierać za pośrednictwem serwisu PATRONITE. Uzyskasz dostęp do dodatkowych materiałów i atrakcji. Dla wspierających fanów przewidujemy między innymi: dostęp do zamkniętej grupy na facebooku, własny blog na naszej stronie, gadżety, możliwość spotkania z naszą redakcją, a także uczestniczenie w testach. Zapraszamy zatem na nasz profil na PATRONITE.