DS 7 doczekał się liftingu

Flagowy SUV francuskiej marki DS, model DS 7, doczekał się liftingu. Z nazwy usunięto dotychczasowe określenie „Crossback” – teraz jest to po prostu DS 7. Samochód zmienił się także z zewnątrz, a najmocniej zmodyfikowano przód i tył auta.

Zmiany z zewnątrz

Przeprojektowany przód ma światła w technologii matrycowej DS PIXEL LED VISION 3.0, a także typowe dla marki światła do jazdy dziennej nazwane DS LIGHT VEIL. W DS7 składają się one teraz z 5 linii biegnących obok siebie ledowych pasków. Dzięki temu nowy przód nabrał nieco więcej indywidualnego charakteru. Zmieniono także kształt świateł tylnych i klapę bagażnika. Pomiędzy tylnymi światłami umieszczono napis DS Automobiles, a tylny zderzak zyskał również nowy kształt.

Wnętrze

Wewnątrz producent skupił się na materiałach użytych do wykończenia. Znajdziemy tu skóry nappa, alcantarę, a także aluminium. Najpoważniej zmieniły się fotele, które zyskały nowe materiały, kształt, a także rysunki przeszyć. Oczywiście fotele wyposażono w ogrzewanie, wentylację a także funkcję masażu. Dopełnieniem wszystkich wersji wnętrz jest personalizowane oświetlenie ambientowe oraz nowy giloszowany wzór Clous de Paris.

Napęd

Do napędu zmodyfikowanego modelu posłużą przede wszystkim hybrydy plug-in. W gamie DS7 znajdą się aż trzy takie napędy o mocy: 225, 300 i 360 KM.

Nowy DS 7 E-TENSE 225 jest wyposażony w jednostkę benzynową PureTech 180 oraz silnik elektryczny o mocy 110 KM, współpracujący z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów z napędem na dwa koła. Nowy DS 7 E-TENSE 4×4 300 i nowy DS 7 E-TENSE 4×4 360 wyposażono w napęd na cztery koła, a pod maską znajdziemy jednostkę PureTech 200 oraz silniki elektryczne o mocy 110 i 112 KM na każdej z osi. Model 360 ma specjalne ustawienia opracowane przez zespół DS PERFORMANCE. Samochód w tej najmocniejszej wersji przyśpiesza w 5,6 sekundy od 0 do 100 km, a 1000 metrów ze startu zatrzymanego pokonuje w ciągu 25,4 sekundy.

Według producenta, bateria o pojemności 14,2 kWh zapewnia zasięg w cyklu mieszanym do 61 km i do 81 km jazdy na prądzie w cyklu miejskim. Ładowarką o mocy 7,4 kWh naładujemy go w około 2 godziny.

W gamie silnikowej nadal dostępna jest jednostka 130 BlueHdi. Poza Europą dostępne będą także silniki benzynowe o mocy 130, 215 i 225 KM.

Nowy DS 7 E-TENSE 4×4 360 LA PREMIÈRE

Z okazji premiery nowego modelu DS 7 dostępna będzie limitowana edycja DS 7 E-TENSE 4×4 360 LA PREMIÈRE. Wersja ta, zaprojektowana na bazie DS 7 E-TENSE 4×4 360 OPÉRA to wykończony czarnym, błyszczącym lakierem przedni zderzak, czarne monogramy i specjalne emblematy pasujące do pokrytego czarnym, błyszczącym lakierem DS WINGS, grilla, obramowań okien i poprzeczek dachowych. Wnętrze jest dostępne w tonacji Basalt Black i Pearl Grey. W standardzie z samochodem klient dostaje dwa przewody do ładowania (trybu 2 i trybu 3). Do wyboru mamy sześć kolorów nadwozia: Lacquered Grey, Sapphire Blue, Pearl White, Perla Nera Black, Platinum Grey i Crystal Pearl.

Pozostałe wiadomości tutaj


Jeśli podoba Ci się Overdrive i to co robimy, to możesz nas wspierać za pośrednictwem serwisu PATRONITE. Uzyskasz dostęp do dodatkowych materiałów i atrakcji. Dla wspierających fanów przewidujemy między innymi: dostęp do zamkniętej grupy na facebooku, własny blog na naszej stronie, gadżety, możliwość spotkania z naszą redakcją, a także uczestniczenie w testach. Zapraszamy zatem na nasz profil na PATRONITE.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.