DS 3 po liftingu
Najmniejszy model luksusowej submarki Citroena, czyli DS 3, poddano liftingowi. Samochód stracił przydomek „Crossback”, zyskał za to nowy napęd elektryczny o zwiększonym zasięgu. Wprowadzono też zmiany stylistyczne.
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_059@GREG-1024x576.jpg)
Stylistyka
Typowa dla pozostałych modeli z gamy DS Automobiles stylistyka jest widoczna w nowym wlocie powietrza. Jest szerszy i zależnie od wersji ozdobiony czarnymi błyszczącymi lub chromowanymi elementami. Charakterystyczne dla marki DS WINGS zmodyfikowano i łączą linię wlotu powietrza z linią reflektorów. Na tylnej klapie umieszczono monogram DS AUTOMOBILES wykonany w nowej technologii. Litery z nierdzewnej, polerowanej stali wycięto i pojedynczo wtłoczono w pokrywę.
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_057@GREG-1024x576.jpg)
Zmiany
Nowy DS 3 E-TENSE otrzymał całkowicie nowy układ napędu elektrycznego (montowanego w Trémery-Metz), przekładnię (produkowaną w Valenciennes) oraz nowy akumulator (montowany w Poissy), by uzyskać większą moc i zasięg. Dostarcza on moc 115 kW (156 KM) i osiąga moment obrotowy 260 Nm przy napięciu 400 Volt. Nowy akumulator o pojemności 54 kWh (i pojemności użytecznej 50,8 kWh) posiada układ regulacji termicznej poprzez obieg cieczy z pompą ciepła. Pozwala on na szybkie ładowanie, zwiększa zasięg samochodu i trwałość urządzenia. W standardowym wyposażeniu pokładowa ładowarka odbiera moc 100 kW prądu stałego (ładowanie od 0 do 80% w czasie 25 minut) i 11 kW prądu zmiennego (ładowanie od 0 do 100% w czasie 5 godzin).
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_075@GREG-1024x576.jpg)
Nowy DS 3 jest również oferowany z dwoma rodzajami silnika benzynowego. Z PureTech 100 z 6-biegową skrzynią mechaniczną oraz PureTech 130 z 8-biegową skrzynią automatyczną. W katalogu znalazł się także silnik wysokoprężny BlueHDi 130 współpracujący z 8-biegową skrzynią automatyczną. W tych trzech konfiguracjach, silniki spełniają oczywiście najnowsze normy czystości spalin.
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_060@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_061@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_062@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_064@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_063@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_058@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_052@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_053@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_071@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_069@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_166@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_158@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_157@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_068@GREG-1024x576.jpg)
![](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_095@W.Bonbon-1024x576.jpg)
![](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_101@W.Bonbon-1024x576.jpg)
![](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_086@W.Bonbon-1024x682.jpg)
![](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_091@W.Bonbon-1024x682.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_028@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_110@W.Bonbon-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_027@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_029@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_034@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_038@GREG-1024x576.jpg)
![](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_013@GREG-1024x576.jpg)
![](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_123@W.Bonbon-1024x576.jpg)
![](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_112@W.Bonbon-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_044@GREG-1024x576.jpg)
![](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_023@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_022@GREG-1024x576.jpg)
![](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_026@GREG-1024x576.jpg)
![](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_031@GREG-1024x576.jpg)
![](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_032@GREG-1024x576.jpg)
![](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_139@W.Bonbon-1024x576.jpg)
![](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_119@W.Bonbon-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_073@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_074@GREG-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_075@GREG-1-1024x576.jpg)
![DS 3 po liftingu](https://overdrive.com.pl/wp-content/uploads/2022/09/2022_DS3MV_076@GREG-1024x576.jpg)
Pozostałe wiadomości tutaj
Jeśli podoba Ci się Overdrive i to co robimy, to możesz nas wspierać za pośrednictwem serwisu PATRONITE. Uzyskasz dostęp do dodatkowych materiałów i atrakcji. Dla wspierających fanów przewidujemy między innymi: dostęp do zamkniętej grupy na facebooku, własny blog na naszej stronie, gadżety, możliwość spotkania z naszą redakcją, a także uczestniczenie w testach. Zapraszamy zatem na nasz profil na PATRONITE.