MotoryzacjaNajważniejszeWiadomości

OMODA E5 zdobywa globalny rynek.

Dane dotyczące sprzedaży marek OMODA i JAECOO w lutym ugruntowały ich pozycję w klubie producentów sprzedających dziesięć tysięcy pojazdów miesięcznie. Globalna sprzedaż poza rodzimym rynkiem chińskim wzrosła o 16% miesiąc do miesiąca. Na szczególną uwagę zasługuje tu inteligentny, elektryczny SUV, OMODA E5, wykorzystujący zieloną i zrównoważoną strategię rozwoju OMODA. Tylko w lutym wolumen sprzedaży E5 na eksport wzrósł o 363% w stosunku do poprzedniego miesiąca. Producent nie zamierza zwalniać i zapowiada kontynuację trendu dynamicznego rozwoju w przyszłości.

OMODA E5 została bardzo dobrze przyjęta na rynku samochodów elektrycznych. Od czasu globalnej premiery w kwietniu 2023 r. model znalazł szerokie grono odbiorców w niemal 20 krajach. W tym roku zadebiutował już mi.in. w Chile, Indonezji, Hiszpanii, Malezji, wyznaczając nowe trendy w segmencie pojazdów elektrycznych. W samej Indonezji zamówiono 2300 samochodów OMODA E5 i to w okresie krótszym niż miesiąc po premierze.

Sukces OMODA E5 w Azji Południowo-Wschodniej nie jest kwestią przypadku, bazuje na głębokiej wiedzy rynkowej i umiejętności trafnego pozycjonowania pojazdu. Modny i futurystyczny design, inteligentne rozwiązania i dobre zaadresowanie potrzeb lokalnych konsumentów przyczyniły się do dobrej pozycji startowej modelu. Wejście OMODA na takie rynki, jak Chile, Malezja i Hiszpania w 2024 r. zwiększyły udział rynkowy OMODA w Ameryce Środkowej i Południowej, Azji Południowo-Wschodniej i Europie, przyczyniając się do jeszcze silniejszego zakotwiczenia firmy na globalnym rynku.

Zderzenie z rzeczywistością zakończone sukcesem

Dlaczego OMODA E5 jest doceniany i poszukiwany na światowym rynku? Przyczyn sukcesu należy poszukiwać w nieustannych pracach nad wydajnością produktu oraz w stosowaniu innowacyjnych technologii. Crossover SUV, stworzony z myślą o młodszych pokoleniach, jest uosobieniem wszechstronności i inteligentnych technologii. E5 jest wyposażony w akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy o pojemności 61 kWh. Zapewnia on maksymalny zasięg 430 km w warunkach WLTP (zajmuje pierwsze miejsce w swojej klasie pod względem zasięgu). Wspiera także możliwości szybkiego ładowania. Można go naładować od 30% do 80% w ciągu 28 minut. Kombinacja tych cech zapewnia użytkownikom przyjemne korzystanie z zielonej technologii.

Inicjatywy ESG

OMODA doskonale zdaje sobie sprawę, że sukces każdej firmy motoryzacyjnej nieodłącznie wiąże się z jej zobowiązaniami na rzecz lokalnych społeczności oraz ze wsparciem działań na rzecz klimatu. Dlatego dla OMODA tak ważne jest zaangażowanie w przedsięwzięcia w obszarze ESG. W lutym OMODA aktywnie rozwijała współpracę z IUCN (International Union for Conservation of Nature). Ma ona na celu poprawę warunków funkcjonowania ekosystemu „lasów morskich” wzdłuż wybrzeży Posidonia na Morzu Śródziemnym.

Globalny zasięg

Od Ameryki Środkowej i Południowej po Europę, od Zachodniej Azji po Azję Południowo-Wschodnią, globalny wymiar działalności OMODA jest coraz bardziej widoczny. Firma chce być również pionierem na rynku zielonej energii. Wspólnie z użytkownikami na całym świecie tworzy podwaliny pod przyjazny środowisku sposób podróżowania.

Informacja prasowa

Pozostałe wiadomości tutaj

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Jeśli podoba Ci się Overdrive i to co robimy, to będzie nam miło jeśli będziesz nas wspierać za pośrednictwem PATRONITE. Poza naszą wdzięcznością uzyskasz też dostęp do dodatkowych materiałów i atrakcji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *