Nowa klasa E – bardziej hybrydowa

Obecna klasa E to spadkobierca najlepszych tradycji sedanów marki Mercedes. Jeśli za pierwszy model średniej klasy uznać 170, kolejnych generacji sprzedano od 1946 roku aż 14 milionów sztuk. Obecny na rynku od roku 2016 Mercedes klasy E (W213) doczekał się właśnie restylingu.

Poza całkowicie nowym przodem i nowymi światłami tylnymi wiele zmian wprowadzono także we wnętrzu. Standardem są dwa połączone ekrany o przekątnej 10,25 cala, w opcji zamówić można zestaw Widescreen z ekranami 12,3 cala.

Aż siedem modeli Mercedesa klasy E będzie mieć hybrydy typu plug-in, tak z silnikami benzynowymi jak i wysokoprężnymi. Nowością jest też silnik z zespołem mild hybrid – czterocylindrowa, dwulitrowa jednostka benzynowa o symbolu M254. Podobny zestaw zwany ISG – Integrated Starter Generator – będzie dostępny też z silnikiem sześciocylindrowym. Wszystkie silniki sprzężono z dziewięciobiegowym automatem.

Bartosz Ławski, informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *